Wednesday, June 24, 2009

Urbanscapes

Aku tak dapat pergi. Ezza pun sama. Hmph. Kalau nak cari aku sila lah bertandang ke sekolah dan cari gadis yang menggalas beg kamera sambil melukis mural di dinding bersebelahan bilik seni. Tak pun tengah lepak-lepak di kantin, buat tak tahu tentang tugas yang menunggu.

Dahlah, aku nak naik pi belai gitar aku yang dah lama tak disentuh. Kesian gitar aku.


p/s : Aku dah makin selalu letak postscript kan? Annoying tak? Ah, mungkin Jumaat atau Sabtu ni aku dah boleh process & scan gambar dari si empat mata. Harap-harap lah gambar ok ok. Dah bertahun aku tak pegang kamera analog ni. Hish.

2 comments:

A said...

i menunggu gmbr dari si empat mata u
=)

Nej Jalidar said...

halamak aih, ni yg takut ni.
tak boleh nak gerenti gambar2 tu menjadi