Saturday, July 4, 2009

Untuk Pakcik

Selamat hari lahir yang kelapanbelas tahun!

Pakcik dah officially tua! Dah legal dah boleh smoke dah boleh masuk Planet Hollywood dah boleh tengok movie 18SG/SX/dan macam-macam S lagi (lepas ni kalau nak beli tiket wayang cari pakcik je lah ye?). Tapi kesian pakcik tengah stuck dekat UiTM Segamat. Haha.


Pakcik atas ni lah yang kejutkan aku awal pagi tadi. Aku ingatkan siapa yang pandai sangat pergi kacau aku pagi Sabtu ni. Memang nak wish malam tadi tapi tertidur pulak. Maaf lah ye. Even message John pun aku tak balas. Hahaha. Tapi mentang-mentang pakcik ni dah tua, boleh pulak lecture aku sebab tak bangun lagi pagi tadi. Pfftt. Hadiah nanti nanti ye?

p/s : Gambar pakcik yang tak blur semua ada aku nampak ber'isi'. Sebab pakcik kurus sangat, tak sukaaa!!!

No comments: