Friday, October 30, 2009

Halloween, whooo!

Tak kisah pun pasal benda alah ni. Tapi halloween equals banyak cerita hantu dekat tv. Yang itu aku kisah. Aku suka cerita hantu mat salleh. Bukan sebab apa. Ni semua gara-gara logik aku yang tak berapa nak logik. Aku kurang takut tengok cerita hantu mat salleh walaupun ia sangat menakutkan, sebab pada aku, kalau benda-benda horror tu memang betul-betul terjadi, dia terjadi dekat jauuuuh nun di sana. Jadi hantu tu kalau ada pun, dia ada jauh. Tak ada lah takut kan?
KAN?

...............................

Bila aku baca balik macam dah kurang logik pulak. Tapi tu psikologi aku lah. Sebenarnya aku suka cerita hantu, tapi aku tetap penakut. Macam malam tadi, aku cepat cepat tutup tingkap sebab ada bau wangi semacam dari luar. (Bau wangi pun takut, memang sah aku penakut kan?) Macam mana lah boleh ada bau wangi tu? Pelik betul. Belakang rumah tu kebun rambutan, orang sebelah pun tak ada dekat rumah. Hmmm.

Eh.
EHHH?
EHHHHHHH??!!!!!!!!!
Malam tadi malam Jumaat kan?!!



AAHHHHHH!!!!!!!!!

4 comments:

miss bugg said...

Hahahahaha gila seram wehhhhh. Wangi eh.
Hrituh I pegi beraya ngn kawan ptg ptg, tetiba bole terbau bnda wangi.
My friend suro shaddap je, jgn ckp pape.

Nur Aisyah.....Mansor said...

hahaha....wangi sbb ko bru lps mandy kot...bau sndri pon nk tkt ke hahahha

emma songall said...

LOL
if i were u i will freaking out too.

Nej Jalidar said...

miss bugg & emma : yeah. tapi yang bestnya i tak realise malam tu malam jumaat. masa i tengah tulis entry ni beru terperasan. hahaha. so lambat sikit lah i freak out.

aisyah : oi aku mandi pukul 6 petang boleh bau sampai pukul 10 ke? lagipun bau dia lain lah.