Thursday, February 11, 2010

Suka

Malam tadi mimpi best. Hihi.
Bangun pagi sakit perut tahap maksimum pun boleh senyum senyum lagi. Hihi.
Rumah tengah buat extension - drilling sampai aku tak boleh tidur petang pun aku senyum sorang sorang dalam bilik. Hihihi.

Ok, stop, dah makin annoying.

Baru sedar ada orang yang dulu bukan main text aku semua dah delete aku dekat myspace. Dah lama kut dia delete. Nice. Tak lah, tak emo pun, tak kisah pun sebenarnya. Terperasan comment lama dia je. Patut lah aku text haritu tak reply. Rasa bersalah kah?

Terima kasih daun keladi, saya tak peduli.

One more day to go. Tangan dah itching nak tekan shutter.

p/s : Siapa yang nak complain aku dah kurang ambil gambar sama ada best atau tidak, sila beratur untuk dipelangkung. Aku busy lah pandai!

No comments: