Saturday, March 6, 2010

Borangspring

Tak, aku tak ada. Dulu nak buat, tapi sekarang SEMUA orang pun buat so lupakan je lah.
Ni jadi macam situasi kawan aku lah pulak ;

'Kau bukan dulu suka hardcore ke?'
'Memanglah, tapi tu dulu. Sekarang tak dah.'
'Kenapa?'
'Sebab sekarang ramai poser pun dengar jugak, malas lah.'

Ha-ha. Tapi it's true, I'm a witness.

Ni ada cerita kosong sikit pasal semalam, ada tusyen math petang. Ada lah pulak satu budak perempuan sekolah aku yang sama tusyen dengan aku ni datang pakai eyeshadow. Ok fine, diorang dekat sini tak ada shopping complex or whatsoever so sukahati kau lah kan nak melaram walupun nak pi tusyen je. Tapi mak aihhh, sumpah over the top nak mati dia pakai eyeshadow tu. Aku terpandang dia masuk kelas, terus tahan nak gelak je. I mean, bayangkan ala ala Marilyn Manson punya eyeshadow tu, on a face of a not so pretty girl dan pakai tudung. Yeah. Nightmare sangat.

(example)

Ini ungu, boleh lah, tapi cuba bayangkan warna hitam punya. Sebenarnya cantik if you are going out and can get away with it. But this tuition girl . . .

Kalau ye pun pakai sikit je sudah. I mean, hello, it's just tuition du-uh.

No comments: