Wednesday, March 24, 2010

Nak Je





Mulberry Alexa Bag.
Ya, aku memang ketagih beg. Peringatan kepada calon suami, sila pastikan kamu ada duit yang banyak nak belikan saya banyak beg ok? Hahaha, takut orang nak kahwin dengan kau lah macam ni Nej.


Fujifilm Instax 210
Dah berapa banyak kali aku post cakap nak benda alah ni, tapi kali ni dah nekad, duit cukup je terus order. Tak payah tangguh, kalau tangguh memang sah sampai habis SPM pun tak beli beli lagi.



Forever 21
Baju tuuu! Warrgghhh!! (Terus histeria - kau apahal Nej?) Kenapa dekat kedai tak ada ha haritu? Ke aku je yang tak perasan? Pfftt.
Beg tu aku dok punya belek lama-lama tapi last last tak beli sebab rasa macam tak berbaloi nak bayar RM100+ untuk beg tu. Tapi sekarang dah macam menyesal tak beli. Padan muka aku. Takpa, harap harap time sale beg tu ada lagi dan dah turun harga. Cepat lah sale weh!

Dah Nej, pergi buat kerja math sana, dah lah semalam tak datang sekolah. Sampai si stalker tanya kenapa tak datang dan offer aku Skittles sour lagi - aku tak suka yang sour lah, maaf.

p/s : Siapa-siapa yang nak belanja saya amat dialu-alukan. Muahaha.

2 comments:

emma said...

Skittles sour the best.
sumpah!
ahahha!

Nejj said...

Eeeeee
Tak sedap lahhhh. =.=
Dah lah my stalker yang bagi. Lagi lah I tak suka.