Tuesday, March 9, 2010

Silver Lining

Sumpah menggigil menggeletar tapi muka buat buat cool, suara konon smooth. Just get it over with lah.

Kena komen cakap cepat sangat and ada slang (Brits?).

Well, obvie, I mean, kalau kau first time kena berdiri depan perhimpunan and give a talk depan hundreds bunch of kids yang kau tak kenal, apa kau rasa?
I know what I feel, I was hoping that the earth could swallow me up suddenly.

Tapi tapi tapi buka myspace tadi ada new message.
Nak tau tak dari siapa? REZA SALLEH! Wheee!
(Yes people, saya tau kamu semua tak kenal dia.)



Ok people, itu dia Reza Salleh. He also organize this little show once a month called Moonshine. Usually it's held at Apartment Suria KLCC for the acoustic installment and Laundry in The Curve for the electric installment. This Thursday there will be a Moonshine show at Laundry so those who are interested and tengah lapang lapang tu pergi lah. Admission is free.

(Yang aku pi promote ni pasal apa?)

FYI, Yuna (before going global ni semua) dah ada perform (for several times I think?) at Moonshine. And that Najwa too, though I tak pernah dengar dia lagi. So maybe you'll have a chance listening to some fresh, new and raw talent there before the whole world have.

footnote : Cepat cepat bank in duit biar boleh dapat CD cepat. Dah tu berkurung dalam bilik since pc akhirnya letak dalam bilik. Hihihi.

No comments: