Friday, May 7, 2010

Sila Congratulate Saya

(gambar dicilok dari sini)

Bukan, saya tak bunuh any hipster or anyone menggunakan machine di atas ini (yet.) Hahaha, kidding lah. Ni pasal benda lain.

Okay, hari ini saya nak maklumkan saya telah ponteng kelas untuk pertama kali dalam seumur hidup saya selama 16 tahun dan 10 bulan. Walaupun memonteng secara tidak profesional (duduk dalam bilik seni, buat kerja math while others siapkan folio seni - patutnya buat lah benda lagi best kan?) tapi it's the experience that counts.

Seriously lah, aku dah merepek sangat ni.
Okay, tu je yang aku nak cerita. Byebye.

footnote : Adik adik jangan ikut contoh ini melainkan seharian tu memang tak belajar langsung.

1 comment:

Anonymous said...

haha..... ponteng secare profesional??? x pe nanti aq follow...haha