Wednesday, July 15, 2009

Hari-Hari

Sekarang ni hari-hari aku akan buka Interesting In The Last 7 Days dekat Flickr. Aku pun tak tahu kenapa. Jadi addict bila tengok gambar-gambar yang bikin gambar-gambar aku nampak picisan.  

Memang picisan pun.

Hish. Positif positif. It only means that there's more room for improvement.


..........................................................

Tapi aku tabik betul dengan mereka yang menggunakan kamera filem. Aku rasa, kalau aku guna filem, gambar memang hancur dan light meter mesti jadi teman setia aku. Hmmm, memandangkan aku bercita-cita nak ada Yashica Mat LM atau 124, mungkin dah sampai masanya aku gali balik kamera filem mak aku yang terkubur tu. Not that good but good enough for a start kan?

Kau cakap je banyak. Apa kata daripada kau membebel, kau belajar macam mana nak guna Adobe.
(Yeah, aku tak tahu macam mana nak guna Adobe Photoshop. Hebat kan aku?)

Memalukan.


p/s : komputer aku je ke atau myspace memang sedang gila sekarang?

3 comments:

ngkuarifadlan said...

u try tgk flickr my friend nye abg.
www.flickr.com/photos/amerhadiazmi

BesaqKichik said...

hahahaha...
dah lama tak komen dekat page ni...

kamera filem memang terbaik...

Nejj said...

ngkuarifadlan : niceee. dia guna camera apa tu? btw, thanks for the link.

besaqkichik : yelah. mana menghilang? lama takda entri baru.