Saturday, May 1, 2010

Smile


Hihihihihihihihihihihihihi (ok dah, annoying gelak macam tu tau tak?). Sekarang dah tak ada rumah Kajang, so bila balik sana aku merempat lah. (Shazz kata sedih gila aku cakap macam ni. Haha.)

So, 3 benda yang buat aku senyum.

- Rambut
- Jam tangan
- Kamera fuji dah sampai dan tinggal nak bank in and tunggu delivered.

Oh dan lagu Lily Allen - Smile tengah playing on repeat.

I'm okay now :)


footnote : siapa nak jam macam tu boleh beli pada cik Izzah Jalidar. Sekian.

5 comments:

ngkuarifadlan said...

jam ape tu?

Nej Jalidar said...

casio digital watch. tak tahu nama model dia apa. haha

ngkuarifadlan said...

brape ek? cam menarik je.

izzah jalidar said...

JIHA promote deh jam nya,
suruh diorang add FB kak izzah.
atau msg guna fon terus ya. TQ

Nej Jalidar said...

about the price sila rujuk cik izzah jalidar (this comment above).
i tukang promote je.