Sunday, August 7, 2011

Empty


"Because an empty room can be so loud"

I'm losing it, I'm losing you.


Padah bila blogging sambil layan lagu emo.
Nak tahu cerita gila? Sekarang aku dah pandai nak overnight tak tidur satu malam and spend the night luar kolej sebab pakcik jaga polis bantuan dah tutup pagar by pukul 11. Makanya melepak dekat extreme park sampai 5 pagi. Gerak McD, sampai sana buat macam kedai nenek moyang aku, tidur dekat meja eventhough tak order apa-apa. Tapi rasanya akak tu tak sampai hati nak halau kami sebab muka aku sangat awful (perasan moment). Penat, tapi seronok I guess. Parents obviously tak tahu apa apa. Oh well, I'm still here aren't I?
By the way, don't tell my mom & dad.


I end up feeling pissed off rather than sad now. I guess that is a good sign?

No comments: