Wednesday, October 5, 2011

Because I Don't Care

Kau si talam dua muka yang tembelangnya sudah pecah. Silakan, memang aku suka dengar orang cakap belakang. Tapi tak apa, aku malas. Silakan untuk musnahkan hidup kau. Kerana bila kau tunjukkan perangai tak semenggah begitu, ramai yang buat perangai sama bila bersama kau. Jadi memang sama padanlah. Semoga satu hari nanti kau sedar, paling tidak pun jika buku bertemu ruas, baru kau tahu buruknya perangai manusia macam kau.

.......................

On a happier note, I've finished my first semester! Macam macam orang, macam macam perangai, macam macam latar belakang dah jumpa setakat ni. Dan akhirnya berjaya memandu sampai ke Kuala Lumpur (terima kasih kepada kakak saya yang konfiden konon tahu jalan padahal tahu separuh jalan saja - mungkin lebih patut berterima kasih kepada signboard?)

After my last paper, I took my roommates plus Rara & Raihan (nope, they are not sisters) to Wondermilk! Dengan penuh yakin aku drive walaupun tak tahu jalan, tapi persetan itu semua, sebab Google Map & GPS kan ada. Selamat tiba, Uncle Cina yang lebih kurang 40-an berpakaian sut dengan amoi 20-an berjalan menunjukkan tempat parking. Terima kasih, tapi itu anak Uncle ke girlfriend Uncle? Ok tipu tak tanya pun, but you gotta wonder though.


Me, being happy

Because milk is gooooooooood

Adorable Rara being, well, adorable

Adorable cupcakes, muchhh more adorable than Rara


And a guy who work there gave his number to Rara. Two guys is 24 hour Rara! Bak kata Anum, 'We are only commoners, nobody want to give us their numbers', thus I accept my fate. Ok no, apparently the guy knew Rara. But still.... hmmmm.

Makanya esok saya ada shopping date with Anum yang tak pernah jejak kaki ke Bukit Bintang.

p/s : Those yang minta tutorial hijab, sila bersabar sedikit. Saya agak sibuk minggu ini. Minggu depan insya-Allah I'll settle the thing :)

No comments: