Saturday, July 18, 2009

Orang Kata

Orang tamak selalu rugi. Tapi aku tetap tamak jugak. Ha, ni tambah lagi dalam list mengidam aku.



Presenting, Olympus E-P1. Y'know, the 'not-DSLR-but-PEN-but-as-good-as-a-DSLR' camera.


Akhir-akhir ni aku selalu tamak. Nampak beg aku nak, nampak kasut aku nak, nampak baju aku nak. Pendek kata semua aku nak. Yang kamera tu tak payah cerita lah. Kalau boleh memang aku rompak kedai kamera tu.
Ah, tengok, menulis tanpa arah lagi. Memang kebiasaan aku. Hmph.

The point is, aku nak kamera tu. Tapi kalau harga boleh beli laptop baik aku beli laptop. Or maybe not. I mean, pc di rumah ni pun aku yang conquer. Anyway, it'll be such a good change carrying this little baby rather than lugging my Nikon around.

2 comments:

ikanbilis said...

camera.ni.gempak.sial.bapak.argh.saya.pun.mau.


ngidam!!!!

Nejj said...

tahu pun.
lagi lagi ada interchangeable lens.
memang mengidam habislah.