Saturday, September 26, 2009

Hiatus Fiatus

Pffftt. Tak ada internet lebih sebulan aku macam orang gila, dah tak tentu arah. Ini pun online dengan muka tak malu pinjam internet dan komputer makcik aku. (Nasib baik pakcik aku keluar). Oh ya dan Selamat Hari Raya. Gambar semua aku rasa nak mencecah 800 (atau lebih?) tapi aku tak boleh upload. Lupa bawa cd gambar dan kamera aku. Bagus. Tahniah Nej. Sekolah baru agak sucky pada mulanya. Tapi lama-lama dah ok sedikit. Tapi itupun sebab aku ignore kebanyakan perkara di sekeliling aku (termasuk orang). Dan bilik dah cantik (no lofty bed tapi tak kisah). Gambar bilik kalau curious tengok dekat blog kakak-kakak aku. Bilik yang obviously dari IKEA tu. Yeah. That one. Dan I've been missing sooo darn much while I was shunned at Meru, bored as hell with no internet. Sigh. I wish school could be fast-forward. It'll be mucchh easier.
Tak apa. Tahun depan ialah tahun akhir. I'll be looking forward. :D

Dan yes selepas ini saya akan hiatus untuk Tuhan-saja-tahu-berapa-lama.

3 comments:

ikanbilis said...

bila internet takda mesti jadi cam orang gila saya sokong itu! internet negara kita harapan semata mata kucing


selamat hari raya!

=)

Unknown said...

baru ini link saya

http://sayatipu.blogspot.com

Nejj said...

ikanbilis :
haha
okayyy
saya tak berapa faham but whatever! yeah!
selamat hari raya juga!
tak lambat kan? raya kan sebulan.

kak izzah :
baik puan. tawaran untuk fringe bag anda, saya bayar RM20, mau? handphone jiha sentiasa on. haha