Sunday, April 21, 2013

Fall




I've always taught myself to be ready, that nothing lasts forever. I was supposed to be ready, but it still hurts.

Orang tua tua dan para cikgu Bahasa Melayu kata, sudah jatuh ditimpa tangga. Aku ni dah lah jatuh, lepas tu semua benda datang bertimpa. Buat apa kecoh kecoh cerita sana sini, aku diam, aku bagitau yang perlu tahu. Keluar shower mata merah. Tak, bukan high. Nak jumpa hari hari buat macam biasa, kau mampu? Sama sama tanggung sakit, sama sama parah tapi kondisi berlainan. Lumrah, orang kata, perempuan lebih lemah dari segi emosi, dan aku setuju dari beberapa aspek. Tapi aku tahu, yang perempuan bisa bangkit lebih kuat. Belum masanya mungkin. Maybe I still need to stay in this gutter and lick my wound.

p/s: aku suka lagu atas tu (aku cadangkan tukar quality ke 480p) tapi clip official mungkin tak berapa sesuai untuk tontonan 18 tahun ke bawah. Eleh tapi hangpa semua kalau pun umur still 18 ke bawah pun, dah pandai pi cari & tengok sendiri dekat youtube kan.

p/p/s: baru perasan rasanya pitch suara depa tinggikan dalam clip ni.

No comments: